Πολιτική ζημιών
Με την υπογραφή της σύμβασης, ο Πελάτης εξουσιοδοτεί την εταιρεία ενοικίασης να χρεώσει την πιστωτική κάρτα που προσκομίζει με τα ποσά που αντιστοιχούν σε τυχόν ζημιές που διαπιστώθηκαν στο προς επιστροφή όχημα, καθώς και με τα σχετικά έξοδα διεκπεραίωσης τυχόν διοικητικών διαδικασιών που σχετίζονται με τις διαπιστωθείσες ζημιές. Η διαχείριση όλων των εύκολα αναγνωρίσιμων ζημιών γίνεται μέσω των πινάκων ζημιών (χωρισμένων σε κατηγορίες), οι οποίοι αναπτύσσονται και ενημερώνονται τακτικά από εθνικούς ρυθμιστές. Αυτοί οι πίνακες παρέχουν έναν γρήγορο και βολικό τρόπο διαχείρισης των ζημιών, παρουσιάζοντας το μέσο κόστος επισκευής των συνηθέστερων τύπων μικροζημιών, με βάση τα ποσά που χρεώνουν τα συνεργεία και τα συνεργεία αυτοκινήτων για ανταλλακτικά και εργασία. Τα ποσά σε αυτούς τους πίνακες δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ και δεν περιλαμβάνουν τα διοικητικά έξοδα που αναφέρονται παραπάνω.
Κατάλογος μίνι ζημιών
• Mini
• Mini Elite
Κατάλογος μεσαίων ζημιών
• Compact
• Compact SUV
• Compact Elite
• Economy
• Economy Elite
Maxi Κατάλογος ζημιών
• Intermediate
• Intermediate SUV
• Intermediate Wagon/Estate
• Standard Passenger Van
• Premium Passenger Van
Επιθεώρηση οχήματος
Κατά την παραλαβή του οχήματος για ενοικίαση (check out), ο Πελάτης θα μπορεί να δει τυχόν προϋπάρχουσες ζημιές στη σχετική έκθεση κατάστασης οχήματος. Ενθαρρύνουμε τον πελάτη να την ελέγξει προσεκτικά και να αναφέρει τυχόν διαφορές που θα διαπιστώσει στους χειριστές μας πριν φύγει από το σταθμό με το όχημα. Κατά την επιστροφή (check-in) θα ελέγξουμε ξανά το όχημα και θα παρέχουμε στον πελάτη ένα έντυπο check-in, στο οποίο θα αναγράφονται τυχόν νέες ζημιές που δεν οφείλονται σε φυσιολογική φθορά. Ως φυσιολογική φθορά ορίζεται η φυσιολογική φθορά από τη λογική χρήση του οχήματος (π.χ. μικρές γρατζουνιές και τσιμπήματα, μικροζημιές και φυσιολογική φθορά στις ζάντες και τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων). Συνιστούμε να συμβουλευτείτε τους πίνακες ζημιών μας για περισσότερες λεπτομέρειες. Το προσωπικό μας θα χρειαστεί 15 έως 30 λεπτά για να επιθεωρήσει το όχημα και να συμφωνήσει με τον πελάτη σχετικά με τις τυχόν ζημιές που διαπιστώθηκαν. Εάν ο πελάτης δεν είναι σε θέση να περιμένει την ώρα ελέγχου, η επιθεώρηση θα πραγματοποιηθεί κατά την απουσία του.
Κρυφές ζημιές
Κατά τον έλεγχο, ορισμένες ζημιές ενδέχεται να μην είναι άμεσα εμφανείς, όπως ζημιές σε δυσπρόσιτα εξαρτήματα του οχήματος (κινητήρας, δεξαμενή καυσίμου, συμπλέκτης κ.λπ.) ή ζημιές που δεν είναι ορατές λόγω κακών συνθηκών φωτισμού/καιρού. Εάν μια τέτοια ζημιά εντοπιστεί μετά το check-in, θα παρέχουμε στον πελάτη όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τι έχει βρεθεί πριν τη χρεώσουμε.
Κρυφή βλάβη
Κάθε κρυφή ή μηχανική βλάβη που ανακαλύπτεται μετά την παραλαβή του οχήματος θα αναφέρεται αμέσως μετά την ανακάλυψή της (ακόμη και πέραν των 3 κανονικών εργάσιμων ημερών, εάν είναι απαραίτητο).
Τεχνική διακοπή
Σε περίπτωση που το όχημα πρέπει να επισκευαστεί, διατηρούμε το δικαίωμα να στείλουμε στον πελάτη ένα κανονικό τιμολόγιο επισκευής που περιλαμβάνει το στοιχείο «Ημέρες τεχνικής στάσης», δηλαδή τον αριθμό των ημερών που το όχημα δεν χρησιμοποιείται για το χρόνο που απαιτείται για την εκτέλεση των επισκευών ή/και την εξεύρεση ανταλλακτικών.
Εντοπισμός και εκτίμηση ζημιών
Η φάση της ανακάλυψης χαρακτηρίζεται από τα ακόλουθα 3 πιο συνηθισμένα σενάρια:
1) Ζημιά που έχει συμφωνηθεί με τον πελάτη κατά την επαναπαράδοση.
Για προφανείς ζημιές που συμφωνήθηκαν και έγιναν αποδεκτές από τον πελάτη κατά τον έλεγχο, θα χρεωθεί ποσό ίσο με αυτό που αναφέρεται στους πίνακες ζημιών και θα συμπεριληφθεί στο τελικό τιμολόγιο.
2) Ζημιές που δεν έχουν συμφωνηθεί λόγω απουσίας του πελάτη.
Εάν ο πελάτης δεν είναι παρών στο check-in επειδή δεν μπορεί να περιμένει την ώρα του check-in ή την επιστροφή του οχήματος, το προσωπικό μας θα επιθεωρήσει το όχημα και εάν διαπιστώσει εμφανείς ζημιές, θα εκτιμήσει το ποσό που θα χρεωθεί σύμφωνα με τους πίνακες ζημιών. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα ειδοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή παραδοσιακού ταχυδρομείου πριν από την πραγματική χρέωση και την τιμολόγηση. Η ειδοποίηση θα αποσταλεί εντός 3 εργάσιμων ημερών από την επιστροφή/παραλαβή του οχήματος και θα περιλαμβάνει έγγραφα που αποδεικνύουν τη ζημιά.
3) Σημαντικές ζημιές.
Εάν η ζημιά είναι μεγάλη και δεν περιλαμβάνεται στους πίνακες ζημιών, θα ζητήσουμε να πραγματοποιηθεί εκτίμηση από έναν εθνικά εγγεγραμμένο εκτιμητή ή ένα εξειδικευμένο συνεργείο. Εντός 3 εργάσιμων ημερών από την επιστροφή/παραλαβή του οχήματος, θα αποσταλεί στον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ταχυδρομικώς ανακοίνωση με πιστοποιημένη τεχνική εκτίμηση σε πίνακες και υποδείγματα συνεργείων αμαξωμάτων, στην οποία θα αναφέρεται η ζημιά και το κόστος της.
Διαφορές
Ο πελάτης έχει προθεσμία 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της κοινοποίησης του κόστους μας για να αμφισβητήσει το ποσό της ζημιάς. Σε κάθε περίπτωση, η κοινοποίηση του κόστους μας θα περιλαμβάνει όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν την ύπαρξη της νεοανακαλυφθείσας ζημίας. Τυχόν αξιώσεις μπορούν να υποβληθούν στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.